Anslagstavlorna uppdateras inför kommande läsår

Under föregående läsår genomgick anslagstavlorna på institutionen en uppdatering. Vi gjorde tre olika affischer som visar den rekommenderade studiegången för varje examen (kandidatexamen, integrerad magisterexamen och Strategisk marknadsföringsledning). Tanken var att ni studerande genom studieplanerna lätt skall få en överblick över vilka kurser som krävs för varje examen.

Arbetet med att uppdatera affischerna inför kommande läsår pågår för fullt. För att eventuellt kunna göra förbättringar eller göra informationen tydligare skulle jag därför vilja be om era åsikter gällande anslagstavlorna. Ni får gärna skicka ett mail till mig (therese.fredriksson@hanken.fi) eller kommentera detta inlägg (det går även att göra anonymt).

  • Har ni haft nytta av informationen som finns på anslagstavlorna?
  • Har informationen varit tydlig?
  • Är det någon typ av information ni saknat?
  • Skulle ni vilja göra förändringar i hur informationen är visuellt presenterad?
  • Övriga förbättringsförslag?

20150107_133402 20150107_133347

Om vi inte får några förbättrings- eller utvecklingsförslag, antar jag att ni är nöjda med hur det har varit och då fortsätter vi på samma sätt.

En fortsatt trevlig sommar önskar jag er!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmailby feather
Detta inlägg postades i Aktuellt, kurser, studerande den av .

Om Therese

Jag jobbar som projektassistent på marknadsföringsinstitutionen i Vasa. Jag började jobba på Hanken hösten 2012 under min studietid och fick min magisterexamen i marknadsföring i februari 2013. Mellan juni 2013 och augusti 2014 var jag mammaledig. Nu jobbar jag sedan hösten 2014 igen på institutionen.