Under dagens mässa för första årets studerande ordnade vi på marknadsföringsinstitutionen två utlottningar. Dels hade vi två böcker som lottades ut i Veckans bok, men utöver det hade vi också en handduk från Björn Borg som lottades ut.
De lyckliga vinnarna i utlottningen av Veckans bok var Niclas Rönn och Olli Aalto. Niclas fick boken Marketing- Real people, real decisions. Olli fick boken Digital Marketing. Strategy, Implementation and Practice. Grattis till vinnarna! Ni kan hämta ert pris från mitt (Therese) rum på andra våningen (248). (Är jag inte på plats är det bara att fråga någon av de andra på institutionen)
För att delta i utlottningen om Björn Borg handduken skulle man para ihop rätt slogan med rätt företag. De flesta svarslapparna innehöll rätt svar. Tyvärr var det flera som hade glömt att sätta namn på sin lapp.
Vinnaren av Björn Borg handduken var Jani Neulaniemi- Grattis! Du kan också hämta ditt pris från mitt rum (248). (Är jag inte på plats är det bara att fråga någon av de andra på institutionen)
Jag hoppas att ni som deltog i huvudämnespresentationen och mässan fick den information ni behöver för att fatta beslut om vilket huvudämne ni skall välja. Vi på institutionen ser fram emot att lära känna nya marknadsföringsintresserade till hösten. Lycka till med ert val!