Hur känner du igen en bra annonsör?

Markkinointi&Mainonta har i ett blogginlägg listat vilka faktorer som bidrar till att göra en bra annonsör. De sex punkterna man fäster uppmärksamhet vid är:

  • Visionär
  • Inspirerande
  • Förtroende
  • Ansvarsfull
  • Idéer och storytelling
  • Slutförande och krävande

Gå gärna in och läs hela inlägget. Du kanske har nytta av det i ditt nutida eller framtida jobb. Inlägget hittar du här: http://www.marmai.fi/blogit/laihonklinikka/mista+tunnistaa+hyvan+mainostajan/a2300419

 

Facebooktwitterpinterestlinkedinmailby feather
Detta inlägg postades i Nyheter, Tips på intressant läsning den av .

Om Therese

Jag jobbar som projektassistent på marknadsföringsinstitutionen i Vasa. Jag började jobba på Hanken hösten 2012 under min studietid och fick min magisterexamen i marknadsföring i februari 2013. Mellan juni 2013 och augusti 2014 var jag mammaledig. Nu jobbar jag sedan hösten 2014 igen på institutionen.